Affald

Læs om affald, genbrugsstationer, takster, SMS-service mm. eller anmeld manglende tømning.

Corona: Genbrugsstationerne

Læs her, hvem der er åbent for hvornår

Ordning med ekstra sæk stopper 25. maj. 

Gribskov Kommunes midlertidige ordning for afhentning af en ekstra sæk restaffald i klar plastsæk stopper pr. 25. maj 2020. Fremover kan du kan købe ekstrasække på genbrugsstationen og på rådhuset. Hvis du vil købe på rådhuset, skal du bestille tid hos borgerservice.

Ofte stillede spørgsmål 

Her kan du se, hvad du må komme i sækken

Anmeld problemer med din skraldespand, tømning, mm.

Se regler om adgangsvej for skraldemanden

Tilmeld eller afmeld sms-service og mailservice

Affaldsskur - se krav til mål, indretning mv. 

SMS-servicen giver dig mulighed for at få en påmindelse om, hvornår vi henter dit affald - du kan også vælge at få beskeden på e-mail. Når du er tilmeldt servicen, vil kommunen også kunne sende beskeder, når der er ændringer i afhentningen af affald, fx i forbindelse med helligdage. Hvis du oplever fejl i beskederne, må du meget gerne henvende dig til os på tms@gribskov.dk eller tlf: 7249 6000

Hvis du i en kort periode har for meget dagrenovation, kan du købe en ekstra sæk på Rådhuset, på genbrugsstationerne eller ved udlejnings-bureauerne for sommerhuse. Priser findes i takstbladet. Dagrenovation kan ikke afleveres på genbrugsstationen.

Hvis du vil bestille en spand eller et sækkestativ mere, kan du kontakte os eller bruge selvbetjeningen herover ved at trykke på knappen om manglende tømninger.

Links til undersider